Telefoonmenu

Wanneer u de praktijk belt volgt onderstaand keuzemenu:

 

Keuze 1: Spoed

U krijgt direct de assistente aan de lijn. Gebruik deze keuze alleen voor dringende zaken.

 

Keuze 3: Assistente

Wanneer u een afspraak wilt maken, een uitslag wilt opvragen of een andere vraag heeft. Door telefonische drukte of het geven van een kleine behandeling kan het zijn dat de assistente kortdurend even niet bereikbaar is, probeert u het dan later nog een keer.

 

Keuze 2: Receptenlijn

Hier kunt u herhaalrecepten inspreken. Spreek in ieder geval uw naam, geboortedatum, het middel en uw apotheek in. Voor 11.30u besteld, dan dezelfde dag na 16.00u klaar in de apotheek. Anders de werkdag erop na 16.00uur.

 

Geen keuze: u krijgt automatisch de assistente aan de lijn.

 

 

Telefonische vragen van de assistente

Onze assistentes zijn speciaal opgeleid om uw klacht kort uit te vragen. Hierdoor kunnen ze soms al een telefonisch advies geven, besluiten een klacht wel of niet met voorrang of extra tijd te laten zien of zelfs besluiten de arts met spoed te laten komen. 

De zorgverzekeraars hebben een voorlichtingsfilm gemaakt die dit nader toelicht.